Wijziging in telefonische bereikbaarheid
Ons kantoor was al sinds 16 maart gesloten, telefonisch en per mail zijn we op de gewone tijden bereikbaar. De laatste weken waren er steeds enkele medewerkers op kantoor voor de lopende zaken en om de telefoon op te nemen.
Met ingang van 11 april wordt dit verder beperkt, we stimuleren medewerkers maximaal om thuis te werken en daarom wordt de telefoon vanaf dat moment doorgeschakeld naar medewerkers die op afstand werken. We blijven dus gewoon bereikbaar per telefoon en e-mail.
Wat merken onze klanten van deze verandering?
In principe weinig, we nemen gewoon de telefoon op tijdens de kantooruren en helpen u indien mogelijk direct. Belt u voor een andere collega, dan kan er helaas niet direct worden doorverbonden. Wij maken dan een terugbelafspraak voor u en de betreffende collega belt u zo snel mogelijk terug.
Is onze medewerker met iemand in gesprek, dan kan het zijn dat u niet, zoals gebruikelijk, “in de wacht” komt, maar dat u een in-gesprek-toon hoort. Probeert u het dan alstublieft later nog eens opnieuw. Door de doorschakeling naar een medewerker op afstand werkt de telefooncentrale anders dan u gewend bent.
Heeft u vragen over onze bereikbaarheid of andere dienstverlening? Dan horen wij dat graag.
0164-613313 of info@wswoensdrecht.nl