Reparatieverzoek




Wilt u een onderhouds- of reparatieverzoek indienen of een storing melden? Met dit formulier kunt u dat direct doen. Is het niet gemakkelijk te omschrijven wat u precies bedoelt? Voeg dan een foto toe van de situatie.

U kunt ook aangeven wanneer wij het beste kunnen langskomen voor de reparatie.

Let op:
CV-storingen (verwarming, warm water bij combiketel) kunt u direct melden bij de firma P. Jansen: 088-7060240

Glasbreuk/glasschade is verzekerd via het Serviceabonnement Huurdersonderhoud.
Heeft u een serviceabonnement?
Dan kunt u glasschade direct melden bij Centraal Beheer: 0800-0229955

Reparatieverzoek doorgeven

Voor CV-storingen belt u rechtstreeks met de firma Jansen : 0164-236 527.

Glasschades kunt u, als u een serviceabonnement heeft, direct melden bij Centraal Beheer: 0800-0229955.

Alle overige spoedreparaties kunt u direct telefonisch melden via: 0164-613 313.

Ook buiten kantoortijd is dit nummer bereikbaar, u kunt dan een keuze maken om doorgeschakeld te worden naar een medewerker.
Dit geldt alleen voor spoedeisende meldingen die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag.

Serviceabonnement

Als u geen serviceabonnement heeft, worden sommige reparaties niet door of namens ons uitgevoerd. Welke dat zijn, staat in de folder "Wie betaalt wat?"




Uw gegevens

Invoer zonder spaties of streepje

Maximum file size: 16.78MB

Hier kunt u eventueel een foto toevoegen om te verduidelijken wat er aan de hand is.



* verplicht veld
De gegevens die u hierboven heeft ingevuld, worden via een beveiligde verbinding naar ons verstuurd. Wij gebruiken de gegevens om uw reparatieverzoek af te handelen. Als het nodig is, geven wij uw gegevens door aan de (onder)aannemer die voor of namens ons de reparatie zal uitvoeren.

Door op "verzenden" te klikken gaat u ermee akkoord dat wij uw gegevens hiervoor verwerken, opslaan en eventueel delen. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet voor andere doeleinden dan hier genoemd gebruikt.

Bezig met versturen